Tajemnice piękna według Shiseido

shiseido

Istnieją pewne marki, które wyróżniają się nie tylko swoją renomą, ale również historią i wpływem na branżę beauty. Jedną z tych wyjątkowych firm jest Shiseido – japoński gigant kosmetyczny, który od ponad 150 lat wyznacza trendy, podkreśla indywidualną urodę i przekracza granice.

Historia Shiseido to podróż przez lata, pełna triumfów, wyzwań i rewolucyjnych przełomów. Od skromnych początków jako apteka w Tokio w 1872 r., marka rozwinęła się w globalnego lidera w dziedzinie pielęgnacji skóry, makijażu i perfum. Jednak to nie tylko bogata historia czyni Shiseido wyjątkową – to również jej nieustanne dążenie do doskonałości, zrozumienie różnorodności piękna oraz zastosowanie najnowszych osiągnięć naukowych i technologicznych, aby dostarczać produkty o najwyższej jakości.

W tym artykule zgłębiamy tajemnice piękna według Shiseido – od inspiracji, jakie legły u podstaw powstania marki, po nowatorskie formuły produktów, które przekształcają pielęgnację skóry i makijaż w wyjątkowe doświadczenie.

Shiseido – jak powstało kosmetyczne imperium

Przedsiębiorstwo zostało założone przez Arinobu Fukuharę w 1872 r. w dzielnicy Tokio – Ginzie. Fukuhara był farmaceutą i otworzył skromną aptekę z zamiarem oferowania nowoczesnych, zachodnich kosmetyków mieszkańcom kraju kwitnącej wiśni. W momencie powstania była to pierwsza apteka w Japonii, która importowała i sprzedawała produkty kosmetyczne oraz leki zachodniego pochodzenia. Odważny krok.

Nazwa „Shiseido” 株式会社資生堂 pochodzi z chińskiej literatury klasycznej i w wolnym tłumaczeniu znaczy: „Jak cudowna jest cnota ziemi, z której wszystko się rodzi”.

Pierwszym produktem kosmetycznym był krem Eudermine. Został wprowadzony na rynek w 1897 r. i do dziś jest to jeden z najbardziej kultowych produktów marki.

japońska marka kosmetyków
ginza tokyo

Na czym polega fenomen japońskiego brendu?

Shiseido od zawsze wykorzystywał nowoczesne technologie w produkcji, marketingu i sprzedaży swoich produktów. Od początku firma inwestowała znaczne środki w badania naukowe i rozwój.

Posiada własne laboratoria, w których naukowcy przeprowadzają badania nad skutecznością składników kosmetycznych oraz innowacyjnymi rozwiązaniami. Wykorzystują najnowsze odkrycia z dziedziny dermatologii, biotechnologii i chemii, aby tworzyć produkty o najwyższej jakości i skuteczności. Wszystko to, by sprostać zmieniającym się potrzebom klientów i trendom w branży kosmetycznej.

Motto marki to: odpowiednia pielęgnacja skóry, aniżeli tuszowanie niedoskonałości.

Współpraca z znakomitymi osobami ze świata mody, sztuki i rozrywki, możemy tu wymienić m.in. Anne Hathaway czy Jennifer Connelly.

Topowe kosmetyki Shiseido uwielbiane na całym świecie

Każdy, kto zna tę markę, nie potrzebuje reklamy. Sięgnie po jej wyroby bez cienia zawahania. Od lat jej produkty są na samym szczycie tych najwydajniejszych i skutecznych. Do najbardziej uwielbianych zalicza się:

  • Shiseido krem pod oczy: Benefiance Wrinkle Smoothing Cream – kremowa formuła nawilżająca jest zaprojektowana specjalnie dla skóry dojrzałej, aby zredukować widoczność zmarszczek i zapobiegać utracie elastyczności. Składniki aktywne działające na skórę pomagają wzmocnić i odnowić strukturę skóry, pozostawiając ją gładką i jędrną.
  • Shiseido Synchro Skin Radiant Lifting Foundation – wykorzystuje zaawansowaną technologię Synchro Skin, która dostosowuje się do potrzeb skóry. Dzięki temu zapewnia idealne dopasowanie i trwałość przez cały dzień. Podkład łączy się z teksturą skóry, pozostawiając ją gładką i naturalnie wyglądającą. Dodatkowo, formuła podkładu zawiera składniki liftingujące, skóra wydaje się bardziej jędrna, a drobne linie i zmarszczki stają się mniej widoczne. Po prostu WOW!
  • Serum Shiseido Ultimune Power Infusing Concentrate – technologia ImuGeneration aktywuje naturalną zdolność skóry do obrony przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi: stresem, zanieczyszczeniami środowiskowymi czy promieniowaniem UV. Dzięki temu, skóra staje się bardziej odporna i elastyczna.
  • Shiseido Zen perfumy – wprowadzone na rynek w 2007 r. Jest to zapach dla kobiet i mężczyzn. Ma wyrazisty, ale jednocześnie subtelny charakter. Kompozycja kwiatowa z nutami orientalnymi, która ma na celu wyrażenie harmonii i równowagi pomiędzy ciałem, umysłem i duchem.
  • Shiseido zalotka Eyelash Curler – kultowy produkt, który zdobył uznanie na całym świecie. Bardzo precyzyjna zalotka do rzęs, zapewnia efektowne podkręcenie rzęs, otwierając spojrzenie i dodając mu głębi.
shiseido
krem pod oczy shiseido

Shiseido w Polsce – ceny i opinie

Kosmetyki Shiseido możemy kupić w perfumeriach np. Sephora, Douglas lub na platformach e-commerce.

Przykładowe ceny

Shiseido Ginza Woda Perfumowana Intense 30 ml cena: 270 zł

Shiseido Benefiance Wrinkle Smoothing Cream Enriched 75 ml cena: 389 zł

Podkład Shiseido Synchro Skin Radiant Lifting Foundation SPF30 cena: 230 zł

Shiseido Zestawy, np. Shiseido Defend Starter Kit cena: 149 zł

Opinie konsumentów na temat marki są bardzo pozytywne. Doceniają ją za ciągłe poszukiwanie innowacyjnych technologii w dziedzinie pielęgnacji skóry oraz za intensywne badania naukowe, które pozwalają na opracowanie produktów opartych na solidnych dowodach naukowych.

Ponadto, marka oferuje szeroki asortyment produktów dostosowanych do różnych potrzeb i typów skóry. A to daje odbiorcom możliwość znalezienia odpowiedniego rozwiązania.

Estetyczne opakowania i elegancki design produktów dodatkowo przyciągają uwagę, podkreślając luksusowy charakter marki. Ostatecznie, pozytywne rezultaty osiągane przez klientów po regularnym stosowaniu produktów potwierdzają ich skuteczność i wartość.

shiseido store

Podsumowując, marka Shiseido jest nie tylko producentem kosmetyków i produktów do pielęgnacji skóry, ale także symbolizuje holistyczne podejście do piękna i zdrowia. Dba o swoich klientów oraz społeczność globalną. Jej zaangażowanie w innowacje, jakość i odpowiedzialność społeczną czynią ją jednym z najbardziej cenionych liderów branży kosmetycznej na świecie.

Redakcja

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *